OK

ارائه دو سال گارانتی بدون قید و شرط

مجموعه سمعک پایون با بیش از 20سال سابقه در زمینه ارائه خدمات شنوایی وسمعک افتخار دارد که خدمات پس از فروش خود را به مدت دوسال پس از فروش سمعک به صورت رایگان در مراکز خود به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.
گارانــتی سمعک به معنای تضمین درستی و کیفیت سمعک های ارائه شده در این مجموعه و رفع هرگونه ایراد ناشی از نقص کیفیت در هر یک از سمعک های ارائه شده اعم از داخل گوشی و پشت گوشی است.
ما با استفاده از پرسنل کارآمد و با تجربه و افزایش سطح کیفی و تنوع در ارائه خدمات موفق به ارائه سریع ترین خدمات پشتیبانی شده ایم.شما می توانید در مدت دوسال اعتبار گارانــتی سمعک با در دست داشتن کارت گارانـتی سمعک خود به نزدیک ترین شعبه ما مراجعه و از خدمات رایگان سمعک بهرمند شوید.


کارت گارانــتی

این کارت شامل مشخصات سمعک ازقبیل نوع ، مدل و دوره گارانـتی سمعک می باشد که در هنگام خرید به شما تحویل می گردد.


موارد ابطال گارانــتی

-بروز هرگونه اشکال عمدی از قبیل ضربه خوردگی و آب خوردگی و نفوز اشعه عکس برداری
-انجام هرگونه تعمیرات و دستکاری سمعک توسط افراد متفرقه


نکات مهم

1- در نگهداری کارت گارانــتی دقت فرمائید زیرا المثنی صادر نمی شود .
2- ارائه این کارت جهت ارائه خدمات و گارانــتی الزامی است .
3- در زمان ارسال سمعک حتماً نام، نشانی و شماره تماس خود را به صورت خوانا و کامل درون بسته ارسالی بگذارید.
4- مشكل سمعك را حتماً ذکر کنید و توضیح دهید.
5- شماره بارنامه و یا شماره رهگیری بسته را حتماً تا زمان دریافت بسته نگهدارید تا در صورت لزوم بسته قابل پیگیری باشد.
6- در زمان ارسال سمعك از ضربه گیر و لوازم نگهدارنده استفاده کنید تا کالا در زمان حمل و نقل آسیب نبیند.
7- تشخیص سالم و یا معیوب بودن دستگاه تنها بر عهده بخش فنی شرکت است.